Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش جديد فرش جديد

فرش افشان کاشان

كاربرد و ويژگي هاي فرش 500شانه

فرش پرزدار، فرش ارزان،فرش براي پذيرايي،خريد ارزان فرش

شانه و تراكم دو ويژگي مهم در خصوصيات فرش ماشيني محسوب مي شوند. شانه به معناي تعداد گره هاي موجود در يك متر عرض فرش و همچنين تراكم به معناي تعداد گره هاي موجود در يك متر طول فرش مي باشد. فرش هاي ماشينب بر اساس شانه و تراكم به چند دسته تقسيم مي شوند كه شامل: فرش 350 شانه، فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه كه در سال هاي اخير توسط دستگاه هاي بافت فرش ماشيني توليد و به بازار عرضه شده است. در ادامه اين مقاله به بررسي ويژگي هاي فرش 500 شانه پرداخته و با آن بيشتر آشنا خواهيم شد.

فرش 500 شانه

براساس شانه و تراكم، فرش هاي ماشيني 500 شانه در يك متر طول و عرض خود داراي 500 گره مي باشند و همچنين داراي 50 گره در هر 10 سانتي متر. به همين علت شما مي توانيد به آساني فرش ماشيني خريداري شده خود را از نظر شانه و تراكم تشخيص داده و خريداري كنيد. البته لازم به ذكر است كه تراكم در فرش هاي ماشيني عدد ثابتي را ندارد چرا كه با انجام تنظيماتي در ماشين آلات مي توان به راحتي تراكم فرش را تغيير داد. اما هر يك از محصولات فرش ماشيني تراكم رايج و استانداردي را دارند كه خريداران بر اساس آن تراكم مورد نظر را محاسبه كنند.

در صنعت فرش ماشيني ابتدا فرش هاي 350 شانه توليد شدند. پس از مدتي فرش هاي 500 شانه توليد و استقبال بي نظيري از آن شد. چرا كه ظاهر زيباتري نسبت به فرش هاي 350 شانه داشت. از آنجايي كه قيمت فرش هاي ماشيني مناسب تر از فرش هاي دستباف بود مردم به خريد اين محصولات روي آوردند. هر چه از زمان توليد فرش هاي ماشيني سپري شد. توليد كنندگان در اين صنعت به پيشرفت بالاتري دست پيدا كردند. به صورتي كه فرش هاي 350 شانه ديگر مورد پسند افراد نبوده و به سرعت از دور بافت خارج شد. اما فرش هاي 500 شانه جايگاه خود را حفظ كرده و تا امروز شاهد توليد اين محصول باكيفيت مي باشيم.

ويژگي هاي فرش 500 شانه

در صنعت فرش ماشيني هر چه به شانه و تراكم در فرش ماشيني افزوده شود فرش دستباف گونه تر در چشم مخاطب به نمايش گذاشته مي شود. در كنار اين ويژگي، فرش هايي با شانه و تراكم پايين داراي ارتفاع خاب بيشتر و سطحي نرم و لطيف مي باشند. از اين رو فرش هاي 500 شانه براي افرادي كه به نشستن بر روي زمين علاقه بسياري دارند يك گزينه مناسب محسوب مي شود.

*وزن فرش هاي 500 شانه بالا بوده و داراي حجم بسياري مي باشد.

*با توجه به توضيحات ذكر شده فرش هاي ماشيني تشابه كم تري را به فرش هاي دستباف دارند.

*كيفيت بالا در برابر رفت و آمد، سايش و شستشو

*قيمت ارزان نسبت به ساير محصولات فرش ماشيني

*مناسب براي مكان هاي پر رفت و آمد

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

يكي از محصولاتي كه در صنعت فرش ماشيني جايگاه خود را حفظ كرده و همچنان بافته مي شود فرش هاي 500 شانه مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت قالي كاشان محصول مورد نظر خود را در تعداد شانه و تراكم هاي گوناگون ملاحظه كرده و فرش مورد پسند خود را به قيمت درب كارخانه خريداري كنيد. يكي از مزيت هاي قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر نقاط ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/23 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

ويژگي فرش هاي تركمن

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

قالي بافي يكي از هنرهاي اصيل مردم ايران است. بافت فرش اززمان هاي بسيار كهن در بين بسياري از اقوام ايراني رواج داشته است. يكي ازاين قبايل كه فرش هاي زيبا و منحصر به فردي را مي بافند. اقوام تركمن هستند. كه امروزه عده اي از طوايفشان در ايران سكونت دارند. طرح فرش دربين اين اقوام ويزگي هاي خاصي دارد.

فرش هاي تركمن به صورت دستباف زيبايي بسيار خاصي دارند. اما گران بودن اين فرش ها باعث شده كه طرفداران اين فرش به سراغ فرش ماشيني تركمن بروند. در اين مقاله به بيان ويژگي هاي اين فرش اصيل خواهيم پرداخت.

ويژگي هاي فرش تركمن

طرح فرش تركمن جزو طرح هاي اصيل فرش محسوب مي شود. قبايل مختلف تركمن از گذشته دور تا به امروز به بافت فرش هاي تركمني معروفند. قدمت اين فرش ها به قرن 19 ميلادي مي رسد. طرح فرش در بين قبايل مختلف تركمن متفاوت است. و با نام خاصي خوانده مي شود. اين طرح ها در زبان تركمني گول ناميده مي شود.كه در زبان فارسي به معناي گل است. اساس فرش هاي تركمني تكرار نقوش مي باشد.

بافت فرش تركمن در بين زنان تركمن از نسلي به نسل بعد منتقل شده. نقشه در اين فرش ها به صورت ذهني است. اين نقوش به عنوان ميراث فرهنگي به زنان و دختران تركمن انتقال يافته است. اكثر اين فرش ها به روي دارهاي زميني بافته مي شوند. بنابراين اين فرش ها بيشتردراندازه هاي كوچك بافته مي شوند. فرش هاي تركمن درشت باف هستند. اما در بعضي از قبايل تركمن فرش هايي با بافت ظريف نيز ديده مي شود.

جنس نخ تارو پود وخاب در فرش تركمن در گذشته از جنس پشم بوده است. اما امروزه جنس نخ تار و پود از پنبه است. و جنس نخ خاب از پشم مي باشد. رنگ هاي بكار رفته در فرش هاي تركمن شامل لاكي و قرمز آتشين، كرم، سفيد، سبز،قهوه اي و سورمه اي است. اما عمده فرش هاي تركمن داراي زمينه لاكي و قرمز هستند.

تركمن ها از رنگ هاي طبيعي براي الياف فرش خود استفاده مي كنند. اما امروزه عده كمي از آن ها از رنگ هاي شيميايي نيز براي رنگ الياف فرش استفاده مي كنند. از طرح هاي معروف فرش تركمن مي توان ماري گل، قاپسه گل، طغرگل،آينه گل، ساريق گل وگلي گل را نام برد.

فرش تركمن ماشيني

همانطور كه مي دانيم فرش هاي دستبافت داراي قيمت بالاتري نسبت به انواع فرش ماشيني هستند. بسياري از طرفدارن فرش تركمن نيز بخاطر گران بودن آن به سراغ خريد فرش تركمن ماشيني مي روند. فرش هاي طرح تركمن ماشيني در اندازه هاي مختلف بافته مي شوند. سايزهاي كوچك اين فرش ها به صورت پشتي بسيار پرطرفدار است.

تنوع در طرح ورنگ اين فرش ها نيز بسيار زياد است. از طرفي فرش هاي تركمن ماشيني با شانه و تراكم متفاوتي بافت مي شوند. نخ مورد استفاده در بافت اين فرش ها پلي استر و اكريليك مي باشد. بافت اين طرح ها به روي گليم هاي ماشيني بيشتر رواج دارد.بديهي ست كه هرچه شانه و تراكم فرش بيشتر باشد. كيفيت آن بيشتر خواهد بود. نخ اكريليك نيز مرغوبترين نخ در بافت فرش هاي ماشيني است. فرش هاي بافته شده با اين نخ نيز نسبت به نخ هاي پلي استر قيمت بالاتري دارند.

فرش تركمن در دكوراسيون

اين طرح جزو طرح هاي اصيل وسنتي محسوب مي شود. طرح ساده دراين فرش باعث شده براي دكوراسيون هاي ساده و سنتي بسيار مناسب باشد. اما معمولا اين طرح فرش در ابعاد كوچك براي پشتي و پادري و فرش راهرويي استفاده مي شود. و يا براي مكان هايي كه داراي سبك سنتي و روستيك هستند. به عنوان پوشش قسمتي از كف و يا بر روي تخت هاي چوبي و سنتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

فرش كاشان

كاشان يكي از بزرگ ترين توليد كنندگان فرش ماشيني در ايران مي باشد. براي خريد فرش ماشيني با طرح و رنگ هاي متنوع به سايت قالي كاشان مراجعه كرده و يك خريد لذت بخش را داشته باشيد. ارسال محصولات قالي كاشان به سراسر ايران به صورت رايگان بوده و قيمت فرش در فروشگاه قالي كاشان بر اساس قيمت درب كارخانه محاسبه مي گردد. 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/12 ساعت: ۱۳ توسط:bestcarpet :

فرش جهيزيه عروس و ويژگي هاي آن

خريد مستقيم فرش كارخانه از فروشگاه قالي كاشان

اگر به دنبال يك فرش براي جهيزيه مي باشيد پيشنهاد مي كنم با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد. به اميد اينكه در خريد خود بهترين انتخاب را داشته باشيد.

فرش جهيزيه عروس

در گذشته تا كنون خريد جهيزيه يكي از رسم و رسومات در ايران به شمار مي رفته است. كه يكي از شيرين ترين لحظات مي باشد. به صورتي كه عروس و داماد ها با نيت چيدن منزلشان، به دنبال بهترين وسايل براي دكوراسيونشان مي باشند.

يكي از وسايلي كه از گذشته تا به امروز مهمان خانه هاي ايراني بوده است فرش مي باشد. در قديم به دليل ارزان بودن الياف طبيعي و هم چنين رواج داشتن استفاده از فرش دستباف در پوشش خانه ها افراد در جهزيه عروس از فرش دستباف استفاده مي كردند. اما امروزه به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف افراد به خريد فرش ماشيني روي آورده اند. كه البته اين محصولات به منظور تنوع در طرح و رنگ بالا يك مزيت محسوب شده و عروس مي تواند طبق سليقه و نوع سبك دكوراسيون از هر نوع فرشي در خانه خود استفاده كند.

الياف در فرش ماشيني تعداد بالايي دارد و هر كدام در فرش و محصول مورد نظر خود به كار برده مي شود. يكي از الياف مرغوب و باكيفيت در دسته الياف هاي صنعت نساجي، اكريليك مي باشد. اكريليك به دليل قابليت ضد پرزدهي، حساسيت، مقاوم در برابر رفت و آمد بالا، دوام بالا در برابر حرارت و تابش نور مستقيم خورشيد محبوبيت زيادي داشته و بسياري از كساني كه به دنبال محصول باكيفيتي مي باشند اين گزينه براي آن ها بهترين انخا خواهد بود.

در منزل عروس و داماد ابعاد فرش ماشيني اهميت زيادي را دارد. به گونه اي كه شما پس از اندازه گيري متراژ سالن پذيرايي فرش خود را كمي كوچك تر از فضا انتخاب كرده و آن را در مركز سالن پذيرايي قرار مي دهيم. اين كار به جلوه ي هر چه تمام تر دكوراسيون شما كمك زيادي را خواهد كرد. همچنين به دليل متراژ پايين خانه ها در سال هاي اخير مي توانيد از فرش هايي با رنگ روشن استفاده كنيد چرا كه رنگ روشن فضاي خانه شما را بزرگ تر جلوه خواهد داد.

براي ديگر قسمت هاي خانه از فرش هاي مدرن و فانتزي استفاده كنيد. امروزه فرش مدرن و فانتزي محبوبيت بالايي در بين ساير فرش محصولات فرش ماشيني دارند. همچنين به دليل به كار بردن الياف پلي استر در آن ها قيمتشان ارزان بوده و پس از آسيب وارد شدن به محصول مي توانيد به هزينه بسيار كمي آن را تعويض كنيد.

براي فرش جهيزيه اگر از دسته افرادي هستيد كه نرمي و لطافت فرش براي شما اهميت زيادي را دارد خريد فرش طرح 700، 700 شانه واقعي و 1000 شانه را در اولويت خود قرار دهيد.

همچنين اگر مجلل بوده دكوراسيون انتخاب شماست در ليست خريد خود ديدن فرش هاي 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه را بگذاريد. تنوع در طرح و رنگ فرش هاي ماشيني احتمالا شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. به همين دليل هرچه در نگاه اول برايتان جذاب بود، همان را خريداري كنيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

همه ما مي دانيم كه امروزه تهيه جهيزيه يكي از دشوار ترين كارها مي باشد. از اين رو ما به شما فروشگاه قالي كاشان را پيشنهاد مي دهيم. در اين مجموعه اينترنتي محصولات به قيمت درب كارخانه بري مشتريان محاسبه مي گردد. همچنين ارسال محصولات به صورت رايگان به تمام نقاط ايران است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/11 ساعت: ۱۲ توسط:bestcarpet :

چهار نوع از گران ترين فرش هاي ماشيني

خريد مستقيم فرش از كاشان كارخانه قالي كاشان

يكي از مسائلي كه بايد قبل از خريد فرش ماشيني با آن آشنا باشيد، خصوصيات انواع فرش ماشيني مي باشد. چرا كه فرش هاي ماشيني از نظر جنس الياف با يك ديگر متفاوتند. در توليد فرش هاي ماشيني از الياف گوناگوني استفاده مي شود. براي مثال فرش ماشيني با الياف پشمي، الياف اكريليك، الياف پلي استر و در نهايت الياف پلي پروپيلن. كه در ادامه به بررسب اين چها نوع الياف پرداخته و ويژگي هر يك از آن ها را بيان مي كنيم. با ما در ادامه مقاله همراه باشيد.

انواع الياف در فرش ماشيني

به صورتي كلي فرش هاي ماشيني از سه نوع نخ تشكيل مي شوند. نخ تار، نخ پود و نخ خاب

1.نخ خاب يا همان نخ پرز سطح فرش

اين الياف با رنگ هاي مختلف در سراسر فرش ماشيني به كار رفته و طرح هاي مورد نظر را تشكيل مي دهند. اين الياف دور پود فرش قرار مي گيرند. از جمله الياف: صد در صد اكريليك، تركيب اكريليك و پلي پروپيلن، صد در صد پروپيلن يا همان الياف بي سي اف، پلي استر.

2.نخ تار فرش ماشيني

اصولا در الياف تار فرش ماشيني از پنبه و پلي استر استفاده مي شود. كه در كيفيت و زيبايي فرش بسيار موثر مي باشد. اين تركيب الياف بيشتر در فرش هاي اكريليك استفاده مي شود و در فرش هايي با الياف بي سي اف از همان الياف بي سي اف به كار برده مي شود. كه همين مسله باعث مي شود تا قيمت فرش هاي ماشيني با الياف پلي پروپيلن ارزان تر شود.

3.نخ پود

نخ پود موجود در فرش هاي پشمي و اكريليكي صد در صد پنبه مي باشد. اما تنها اليافي كه در طول عمر فرش موثر است نخ خاب مي باشد. كه اگر از جنس اكريليك باشد طول عمر آن بسيار بالا خواهد بود.

تفاوت اكريليك با ديگر الياف فرش ماشيني

الياف اكريليك يكي از مرغوب ترين الياف موجود در صنعت فرش ماشيني به حساب مي آيد. اگر بخواهيم الياف فرش ماشيني را طبقه بندي كنيم، اكريليك در رتبه اول الياف فرش ماشيني قرار مي گيرد. ويژگي هاي الياف اكريليك شامل مقامت بالا در برابر رفت و آمد، مقاومت در برابر حرارت، دوام بالا در برابر تابش نور مستقيم خورشيد و بسياري موارد ديگر شامل اين دسته مي شود.

فرش هاي ماشيني كه در آن ها الياف اكريليك به كار برده شده باشد داراي قيمت بالا تري نيز مي باشد. زيرا اين الياف طول عمر فرش شما را در مقايسه با الياف ديگر هم چون پلي استر، پلي پروپيلن و ... افزايش مي دهد. همچنين نرمي و لطافت خود را حفظ كرده در صورتي كه ديگر الياف پس از مدتي زيبايي و لطافت خود را از دست مي دهد. اگر به فرش هاي ماشيني با الياف اكريليك نگاهي بياندازيد متوجه خواهد شد كه اين محصولات درخشندگي بالايي داشته و زيباتر در چشم مخاطب جلوه مي كنند.

قيمت فرش كاشان

فرش ماشيني كاشان امروزه يكي از باكيفيت ترين محصولات مي باشد. كه در داخل و خارج از ايران طرفداران بالايي داشته و نظر افراد بسياري را به خود جلب كرده است. فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان يكي از مجموعه هاي بزرگ در عرضه محصولات فرش ماشيني كاشان مي باشد. اين فروشگاه تمام محصولات خود را به قيمت درب كارخانه به مشتريان خود عرضه كرده و به صورت رايگان به تمام نقاط ايران ارسال مي كند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/4 ساعت: ۱۳ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش مراكشي

خريد فرش مراكشي در فروشگاه قالي كاشان خريد مستقيم فرش از كارخانه

فرش مراكشي يكي ديگر از محصولات توليد شده در زمينه فرش ماشيني مي باشد. كه اولين توليد آن توسط شركت هاي توليد كننده فرش ماشيني در كاشان صورت گرفته است. اين فرش  ابتدا در مراكش توسط قبايلي كه در كوه هاي اطلس ساكن بودند توليد شده است. مردان قبيله در ابتدا به چيدن پشم گوسفندان پرداخته و آن را مي شستند تا تمام آلودگي هاي موجود در پشم حيوانات از بين برود. سپس با انداختن آن در برابر نور مستقيم خورشيد آن ها را خشك مي كردند. و در نهايت به دست زنان هنرمند قبيله داده و آنان در ابتدا به توليد الياف و نخ پرداخته و سپس با استفاده از هنر دست خود و ذوق سليقه اي كه داشتند فرش مراكشي را توليد كردند. كه در ادامه با آن بيشتر آشنا خواهيم شد.

ويژگي هاي فرش مراكشي

با آن كه قاليچه هاي مراكشي در سال هاي بسيار دوري بافته مي شدند اما به مرور زمان توسط نوادگان آن ها توليد شده و از آنجايي كه طرح و نقش هاي خاص و زيبايي روي اين گليم ها كار شده بود توجه افراد بسياري را به خود جلب كرده بود. كه اين علاقه مندي به مردم ايران نيز سرايت كرده و نتيجه آن توليد فرش مراكشي توسط كارخانه دارا فرش ماشيني در كاشان شد. اين فرش زيبا براي مكان هايي همچون آپارتمان مناسب مي باشد. طرح و نقشه هاي آن در قبايل مراكش تا به امروز تغييرات زيادي را داشته و هر منطقه متناسب با سليقه خود اين هنر زيبا را توليد مي كند.

از ويژگي هاي آن مي توان به نرم لطيف بودن آن اشاره كرد. در صنعت فرش ماشيني كاشان، فرش مراكشي در دسته فرش هاي مدرن جاي خود را باز كرده است. با خريد اين فرش زيبا مي توانيد از آن در اتاق خواب، اتاق خواب كودك، پذيرايي و راهرو منزل خود استفاده كنيد.

جنس فرش مراكشي

الياف به كار رفته در فرش هاي مراكشي از نخ پلي استر بوده كه نوعي نخ مرغوب در توليد فرش هاي مدرن و فانتزي مي باشد. به دليل قيمت مناسب الياف پلي استر، فرش هاي مراكشي نيز نسبت به ساير محصولات فرش ماشيني از قيمت مناسبي برخوردار مي باشند. لازم به ذكر است در اين فرش الياف ديگري هم چون پلي اوژن و پلي پروپيلن نيز به كار مي رود. يكي از ويژگي هاي پلي استر قابليت افزايش شفافيت و درخشندگي فرش مي باشد. به همين دليل هنگامي كه اين محصول را در مكاني مي بينيم، براقيت الياف آن به خوبي به چشم خواهد خورد. كه اين مسئله زيبايي فرش مراكشي را دوچندان مي كند.

طرح و نقش فرش مراكشي

رنگ هاي فرش مراكشي به دليل رنگ پشم گوسفندان كرم، قهوه اي، خاكستري و سيا مي باشد. در طرح آن از اشكال ساده هندسي استفاده شده است. طرح هاي فرش مراكشي شامل سه نوع مي باشد: 1) ساده  2) زيگزاگ 3) الماسي كه اصولا تمام آن ها ذهني بافته شده و امروزه توليد اين فرش ها توسط ماشين آلات مشابه دستباف آن مي باشد.

فرش كاشان

از آنجايي كه اين محصول در كارخانجات معتبر كاشان قابل بافت مي باشد به شما پيشنهاد مي كنيم با مراجعه به سايت معتبر قالي كاشان فرش مراكشي با رنگ بندي زيبا را ملاحظه فرموده و فرش مورد پسند خود را خريداري كنيد. همچنين اين مجموعه بزرگ و معتبر تمام محصولات فرش ماشيني متناسب با نياز افراد را عرضه مي كند. ارسال محصولات قالي كاشان رايگان بوده و قيمت محصولات طبق قيمت درب كارخانه محاسبه مي گردد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/30 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

ويژگي فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالي كاشان

از آنجايي كه محيط اتاق خواب يك محيط شخصي مي باشد، سليقه دكوراسيون آن به عهده شماست. شما مي توانيد از يك فرش فانتزي و مدرن و يا فرش كلاسيك براي اتاق خواب خود استفاده كنيد. اين كار كاملا بستگي به شخص شما دارد. در اين مقاله قصد داريم شما را درباره فرش متناسب با دكوراسيون اتاق خواب آشنا كنيم.

ويژگي فرش اتاق خواب

با توجه به تنوع بسيار بالا در توليد فرش كاملا طبيعي است كه شما در انتخاب يك فرش مناسب گمراه شويد. فرش اتاق خواب تشكيل شده از الياف بسيار نرم و لطيف مي باشد تا هنگام قدم گذاشتن بر روي آن احساس خوبي در مخاطب ايجاد گردد. فرش هاي زيادي در خصوص فرش اتاق خواب در حال توليد مي باشد. مناسب ترين گزينه براي اين محيط، فرش هاي فانتزي و مدرن مي باشد. چرا كه طرح و نقش آن بسيار با محيط اتاق خواب هماهنگ مي باشد. فرش هاي فانتزي و مدرن شامل فرش شگي، فرش فريز، فرش شنل و فرش عروسكي مي باشد. فرش هاي مدرن در طرح و رنگ هاي گوناگون در حال توليد مي باشد و توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. اگر قصد داريد چيدمان اتاق خوابتان به سبك سنتي باشد مي توانيد از فرش هايي با طرح كلاسيك استفاده كنيد. ولي پيشنهاد مي شود اگر ميخواهيد از فرشي استفاده كنيد كه با قدم گذاشتن بر روي آن حس خوبي به شما منتقل شود از فرش هاي شگي يا فلوكاتي استفاده كنيد. فرش هاي شگي به دليل پرز هاي بلند خود بسيار لطيف مي باشد. اين فرش ها گزينه مناسبي براي اتاق بوده و با توجه به تنوع بالا در توليد آن، جلوه ي بي نظيري را به منزل شما مي دهد. لازم به ذكر است به دليل پرز هاي بلند فرش هاي شگي آلودگي در الياف فرش جمع شده و تميز كردن آن دشوار است. اما فرش گليم فرش هاي به دليل ارتفاع كم خواب آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به راحتي قابل شستشو مي باشد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر علاقه اي نداريد تمام فضاي اتاقتان را از فرش بپوشانيد، مي توانيد فرش هاي كنار تخت را خريداري كنيد. طول اين فرش ها تا ابتداي تخت بوده و بين تخت و ديوار قرار مي گيرد. و باعث مي شود هنگامي كه از تخت خود بلند شديد و پاهايتان را روي فرش قرار داديد حس خوبي به شما منتقل شود.

ابعاد فرش اتاق خواب

در دكوراسيون داخلي اتاق خواب از فرشي استفاده مي كنند كه تمام فضاي اتاق خواب را بپوشاند و فقط فاصله اندكي را با ديوار داشته باشد. امروزه فرش هاي مدرن و فانتزي و همچنين فرش هاي كلاسيك در سايز هاي متفاوت در حال توليد مي باشد. و شما مي توانيد با توجه به متراژ اتاق خود سايز دلخواه خود را تهيه كنيد. سايز هاي استاندارد شامل فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري مي باشد. و اگر مايل به خريد سايز غير استاندارد بوديد مي توانيد ابعاد سايز درخواستي خود را به توليد كننده داده تا براي شما بافت شود.

رنگ فرش اتاق خواب

اگر به دنبال فرشي هستيد كه در مدت زمان طولاني زيبا بوده و قديمي نشود از رنگ خنثي در فرش استفاده كنيد. همچنين رنگ هاي روشن باعث بزرگتر جلوه كردن فضاي اتاق مي شود. رنگ هاي تيره يا به اصطلاح چرك تاب وضوح آلودگي روي فرش را كم مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان با در نظر گرفتن نياز هاي شما در خريد فرش، انواع گوناگوني از فرش ها را در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما بهترين و با كيفيت ترين فرش ها را با يك قيمت عالي در اين فروشگاه پيدا كنيد. يكي ديگر از مزاياي اين فروشگاه ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/20 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك قالي كاشان

براي نام بردن فرش هاي ماشيني سنتي از كلمه كلاسيك استفاده مي كنند. كلمه كلاسيك در فرهنگ لغت فارسي به نام قديمي و پر ارزش ترجمه شده است. در دسته بندي فرش هاي، فرش كلاسيك به فرش هاي ماشيني با طرح و نقش هاي قديمي و اصيل گفته مي شود. ابتدا فرش ها كلاسيك در كاشان توليد شدند و با مرور زمان بسيار مورد توجه قرار گرفتند. يكي از ويژگي هاي فرش كلاسيك هماهنگي آن با دكوراسيون سبك كلاسيك مي باشد. در اين مقاله به شما كمك مي كنيم به دكوراسيون كلاسيك خود با يك فرش كلاسيك زيبا، جلوه بي نظيري را ببخشيد.

ويژگي هاي فرش كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده تا به امروز، هيچكدام نمي تواند جايگزين فرش هاي كلاسيك قرار بگيرد. طرح هاي كلاسيك به گونه اي مي باشند كه اصالت فرش ايراني از آن كاملا مشخص است. همچنين خريد يك فرش كلاسيك براي يك دكوراسيون با سبك كلاسيك، ميتوانيد فضايي اشرافي را ايجاد كند.

فرش هاي كلاسيك ايراني، تشكيل شده از طرح و نقش هايي با تمدن اصيل ايراني مي باشد. از جمله طرح خشتي، اسليمي، بته جقه، گل افشان، درختي و بسياري از طرح و نقش هاي ديگر. يكي از بارزترين طرح ها كه در اكثر خانه هاي سنتي ايران استفاده مي شود، فرشي با طرح كچك ترنج مي باشد. به گونه اي كه اشكال هندسي مانند لوزي، دايره و.. در چهار گوشه فرش به شكل منظم به كار برده شده است.

فرش در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كراسيك تاثير بسزايي را دارد. فرش هايي با تم رنگي روناسي، قهوه اي، كرم، بژ براي محيط هاي كلاسيك بسيار مناسب مي باشد. بكارگيري اين رنگ بندي در دكوراسيون داخلي باعث ايجاد وقار و اصالت در دكوراسيون مي شود. همينطور يكي از اصلي ترين ويژگي هاي به كار برده شده در محيط كلاسيك چوب مي باشد. اگر در محيط داخلي خود از مبلمان چوبي طرح كلاسيك استفاده مي كنيد مي توانيد با خريد يك فرش كلاسيك، زيبايي محيط را تكميل كنيد. رنگ بندي مبلمان براي محيط كلاسيك شامل رنگ گردويي، طلايي و سفيد مي باشد. هماهنگي رنگ در بين مبلمان و فرش مي تواند جلوه دكوراسيون كلاسيك را افزايش دهد. از آنجايي كه ست كردن فرش با ديگر وسايل كار بسيار آسان تري مي باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا فرش مورد پسند خود را خريداري كرده سپس آن را با دكوراسيون كلاسيك تناسب دهيد.

قيمت فرش هاي كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده در صنعت فرش، قيمت فرش هاي كلاسيك نسبت به ديگر فرش هاي كمي بالاتر مي باشد. چرا كه فرش ظاهري ايراني و با شكوه را دارد. هرچه شانه و تراكم فرش بالا برود ظاهر فرش زيبا تر شده در نتيجه قيمت فرش افزايش پيدا مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

در فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان انواع فرشها براي مشتريان ارائه شده است. يكي از دسته بندي هاي اين فروشگاه، فرش كلاسيك مي باشد. بهترين و با كيفيت ترين محصولات را مي توانيد در فروشگاه قالي كاشان پيدا كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/13 ساعت: ۱۵ توسط:bestcarpet :

فرش طرح لايت چيست ؟

انواع طرح ها و نقشه هاي فرش هاي ماشيني را به سه دسته كلي طرح سنتي ، طرح كلاسيك و طرح مدرن تقسيم مي كنند اما اين تمام ماجرا نيست ودر دل هر دسته ده ها نوع فرش وجود دارد . طرح ها و نقشه هايي كه هر كدام در بين سليقه ايرانيان ، خانه ها و مكان هاي مختلف در هر نقشه از جهان جايگاه و جلوه خاصي دارند . در حال حاضر و در بازار امروز فرش و قالي تنوع محصولات به گونه اي است كه خريداران بي شك طرح هايي را پسند كرده و به اصطلاح دست خالي از بازار بيرون نمي روند . طيف موجود ميان طرح هاي سنتي تا مدرن سليقه پير و جوان را پوشش مي دهد .

 


فرش هاي مدرن ، جديد ترين طرح هايي هستند كه بر سطح فرش ها و قاليچه ها نقش مي بندند . جاي خالي اين طرح ها به حدي حس مي شد كه به محض ورود در بين مشتريان به فرشي پرفروش با عرضه و تقاضاي بالا بدل گشتند . فرش هاي ماشيني مدرن يا فانتزي ، انواع و اقسام مختلفي دارند از جمله فرش لايت كه به روزترين طرح در زمينه طرح هاي فانتزي است . فرش رنگ روشن و يا لايت ، طرح هايي را شامل مي شود كه بر فرش با ويژگي هاي خاصي كه فرش هاي ترك نام دارند نقش مي بندد . فرش هاي ترك نوع خاصي از فرش هاي فانتزي هستند كه ريشه در كشور تركيه داشته و با همان ظاهر و زيبايي در كارخانه جات ايراني و با كيفيت اين محصولات به توليد مي رسند . فرش هاي ترك به لحاظ ويژگي هاي بافتي و ظاهري كه در صدر آن ها رنگ روشن زمينه و به كارگيري طيفي از تركيب رنگ هاي روشن است ، باب خانه نوعروسان ، خانه هايي كه به تازگي مورد استفاده قرار گرفته اند و دكور شيك پسندان خواهد بود .

 


فرش لايت طرح ترك مي تواند به طرز عجيبي دكوراسيون را متحول نموده و زيبايي بي نظيري در فضا ايجاد كند . در ادامه مقاله با ما همراه باشيد تا بيشتر با فرش ترك آشنا شويد و اين محصول بي نظير را بر گزينه هاي خريد خود اضافه نماييد . 


انواع مدل هاي فرش ترك

فرش هاي توليد شده در كشور تركيه به لحاظ زيبايي و تنوع رنگ و طرح ، بسيار متنوع بوده و در طرح ها و نقش هاي زيادي توليد مي شوند . شايد دليل اصلي اين موضوع اين است كه كشور تركيه در مد و فشن حرف اول را مي زند خصوصا در طراحي پارچه و بافته هايي نظير فرش و قالي و قاليچه . فرش هاي ترك كه در چند سال اخير و تحريم محصولات ايراني توجه بازارهاي خارجي را به خود جلب كرده است ، توسط توليد كنندگان ايراني هم قابل توليد مي باشد . به عبارتي ايرانيان فناوري توليد فرش ترك را بدست آورده و تحت عنوان فرش لايت طرح ترك به توليد مي رسانند .

در نقشه فرش هاي ترك از طرح هاي اصيل استفاده نمي شود ، با وجود آنكه فرش بافي در تركيه از كشورهاي ايران و ارمنستان الگو گرفته شده است اما طرح هايي مانند طرح اسليمي در فرش هاي ترك به چشم نمي خورد . در عوض طرح هاي جديد و مدرن اصلي ترين نگاره ها در فرش ترك هستند . فرش ترك مدل ها و طرح هايي جديد و زيبايي دارد كه به لحاظ تفاوت فاحش با طرح هاي سنتي و كلاسيك موجود بر روي فرش هاي ايراني مخاطبان خاص خود را به سرعت پيدا كرده و به اصلي ترين و محبوب ترين كف پوش زير پاي اتاق كودكان و … تبديل شده است . به فرش هاي ترك به خاطر رنگ هاي روشني كه دارد فرش لايت نيز گرفته مي شود . البته ناگفته نماند توليد فرش لايت طرح ترك در نگاره هاي اصيل هم امكان پذير است اما در كل و در حالت عمومي فرش  ترك با نگاره هاي فانتزي غالب خواهد بود .

 


ويژگي فرش طرح ترك
فرش هاي مدرن در شانه و تراكم بسيار بالا توليد نمي شوند و اغلب داراي شانه 700 هستند . يعني در بافت خود تعداد 700 گره عرضي دارند در كل فرش هاي طرح مدرن و فانتزي به علت عدم استفاده از نگاره هاي ريز و پيچ در پيچ حتي اگر در شانه 700 يا 1000 هم توليد شوند زيبايي و جلوه خاصي داشته و عدم ظرافت و ريز باف نبودن در ان ها مشخص نيست . اما فرش لايت طرح ترك به علت داشتن طرحي متفاوت از ساير طرح هاي فانتزي و نياز به ظرافت در شانه و تراكم بالا هم توليد مي شوند . به همين خاطر فرش مدرن طرح ترك از نظر ظرافت به فرش هاي شبه دستبافت شبيه هستند . جالب است بدانيد تراكم اين محصولات تا 2100 گره هم مي رسد .

 
دستگاه بافت فرش مدرن طرح ترك شونهر آلمان است كه بافته هايي در 8 رنگ زمينه اصلي با فناروي بالا و تكنولوژي وز دنيا توليد مي كند .

ابعاد اين محصولات ، كاملا استاندارد بوده و در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر اين محصولات قابل خريد هستند و واقعي و در ابعاد متداول و استاندارد بافته و توليد مي شوند.

عدم پرزدهي و عدم ايجاد آلرژي و حساسيت از مواردي است كه به عنوان مزيت به فرش طرح ترك  نسبت داده مي شود . اين محصولات با وجود آنكه در طيف رنگي شاد و روشن توليد مي شوند اما ضدلك و ضد چروك بوده و در صورت ايجاد لكه و آلودگي آن را نمايان نخواهند كرد . عموما فرش مدرن طرح ترك در طرح هاي برجسته به چشم مي خورند و اين موضوع جذابيت فرش را بيشتر و بيشتر خواهد نمود .


ناگفته نماند كه قيمت فرش ترك با قيمت فرش هاي ماشيني ايراني تفاوتي جزئي داشته و فرش مدرن طرح ترك گران تر از فرش هاي ديگر هستند كه مي تواند اين اختلاف قيمت را از طريق خريد هاي ديجيتال ماركتينگ ، مراحعه به نمايشگاه ها و خريد در دوره هاي آفف و تخفيف مرتفع نمود .

ويژگي بارز فرش ترك  كه خصلت شيك بودن به آنها بخشيده است ، داشتن طرح و رنگ ساده است . عبارت شيك بودن در عين سادگي به معناي واقعي كلمه در فرش مدرن طرح ترك  به چشم مي خورد .

 
چرا فرش ماشيني ترك بخريم

خريد فرش طرح ترك غالبا توسط آن دسته از افرادي انجام مي شود كه علاقمند به داشتن دكوري زيبا و روشن هستند . اگر خانه شما كوچك است و يا اگر از نور كافي برخوردار نيست ، اگر از وسايل لوكس و فانتزي و اشرافي در فضاي خانه استفاده كرده و قصد داريد فرش ماشيني تكميل كننده اين فضا باشد ، اگر در خانه نيازمند آرامش و صميميت هستيد خريد فرش مدرن طرح ترك را از دست ندهيد و آگاه باشيد كه فرش طرح ترك عضو آخر پازل دكوراسيون منزل شماست .


اما هنگام خريد بايد از برند و فروشگاه معتبر خريد نماييد . تكنولوژي توليد فرش ماشيني ترك ، تقريبا نوپا بوده و هنوز آنطور كه بايد و شايد همه توليد كنندگان در آن متخصص نشده اند و تعداد كمي از برند هاي نامي توان توليد فرش طرح ترك در كيفيت بالا ، مرغوبيت بي نظير و زيبايي چشم گير را دارند . همانطور كه مي دانيم خريد از فروشگاه هاي اينترنتي يا ديجيتال ماركتينك مقرون به صرفه ترين و بهترين روش خريد است . پس خريد فرش مدرن طرح ترك به روش اينترنتي در اولويت خواهد بود چراكه در اين روش نيازي به رفتن به فروشگاه و صرف هزينه گزاف براي خريد محصول نداريم و از همه مهم تر با خريد مستقيم از توليد كننده از اصالت محصول مطمئن خواهيم بود .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/16 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

وبژگي هاي فرش 4 متري

 فرش 4 متري

فرش يكي از لازم خانگي است كه نقش به سزايي در چيدمان و زيبايي دكوراسيون منزل شما دارد . ابعاد فرش نيز تاثير خاصي در نحوه چيدمان دكوراسيون و راحتي و آسايش شما دارد . فرش 4 متري يا قاليچه يكي از ابعاد فرش ماشيني است كه امروزه خريداران زيادي دارد . برخي افراد با وجود اين كه فرش با سايز بزرگتر نيز براي آن ها مناسب است  ترجيح مي دهند فرش خود را در سايز هاي كوچك تر تهيه نمايند . در اين مقاله قصد داريم شما را با فرش 4 متري كه يكي از سايزهاي استاندارد فرش ماشيني است آشنا كنيم . 

ويژگي هاي فرش 4 متري 

فرش 4 متري از ابعاد استاندارد فرش ماشيني با عرض 1.5 و طول 2.25 است . اين فرش ماشيني به عنوان قاليچه نيز شناخته مي شود و با كوچك تر شدن خانه ها و اتاق ها رواج زيادي در بين خريدارن فرش ماشيني پيدا كرده است .

با توجه به ابعاد كوچك اين فرش و وزن كمتر آن جا به جايي و حمل و نقل آن بسيار آسان است . اين سايز از فرش در تمام شانه هاي فرش ماشيني با جنس هاي مختلف و از هر طرح بافته مي شود . ولي اكثرا طرح هاي مدرن ، فرش هاي شنل و فانتزي در اين متراژ از فرش ماشيني پرفروش هستند .

فرش 4 متري در دكوراسيون 

اين فرش سايز كوچك معمولا در پذيرايي و نشيمن استفاده نمي شود و در اين بخش از منزل از فرش هاي ماشيني با متراژ بالاتر استفاده مي شود . فرش ساير 4 متري در اتاق هاي كوچك تر مانند اتاق خواب كاربرد دارد .

اين فرش ماشيني در دكوراسيون هاي مدرن جايگاه خاص خود را دارد . همان طور كه قبلا اشاره كرديم فرش هاي فانتزي و مدرن نسبت به فرش هاي كلاسيك اكثرا در اين سايز فروش دارند . فرش اتاق كودك نيز از اين قاعده مثتثني نيست . چرا كه وزن كمتر فرش باعث سهولت در شست و شو و جا به جايي آن است .

فرش هاي ماشيني با سايز 4 متر و يا گليم ها در اين سايز در آشپزخانه مورد استفاده قرار مي گيرند . هم چنين فرش هاي شنل ، فرش شگي يا پرز بلند و فرش هاي فانتزي نيز در اتاق هاي شخصي و يا اتاق كودك بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند . 

با خريد از فرش كاشان , به دليل سفارش و خريد مستقيم فرش از كارخانه اطمينان داشته باشيد كه فرش شما در تمام ابعاد به راحتي قابل دسترس براي شما خواهد بود . 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/29 ساعت: ۰۸ توسط:bestcarpet :

فرش مدرن و فانتزي

فرش مدرن و فانتزي


فرش فانتزي و مدرن بسيار خاص هستند و نقطه مقابل فرش هاي سنتي هستند. فرش هاي مدرن ، سراسر رنگ و زيباييي هستند و از طراحي خاص و منحصر به فرد برخوردارند. طراحي زيبا در اين نوع فرش ها فضايي متفاوت در منزل شما به وجود خواهد آورد . فرش مدرن همان طور كه از اسمش پيدسات مناسب فضاهايي با دكوراسيون مدرن است اگر عناصر دكوراسيون شما داراي رنگ هاي محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزي كه با رنگ عناصر محيطي شما هماهنگ باشد، مي تواند انتخاب مناسبي براي فضاي مورد نظر شما باشد . 

كابرد ديگر اين فرش ها در محيط كاري است كه فضايي مدرن با وسايل جديد و مدرن دارند. با خواندن مطلب زير با فرش مدرن و فانتزي بيشتر آشنا شويد.

فرش مدرن و فانتزي، انتخابي مقرون به صرفه


در بيشتر فرش هاي مدرن، طرح هاي فرش برخلاف فرش هاي سنتي داري نقوش ريزي نيستند. اين ويژگي باعث مي شود كه در بافت فرش مدرن، نيازي به استفاده از تراكم بالا و تكنولوژي هاي جديد فرش ماشيني نباشد.

اگر به دنبال فرش ارزان مثلا در اتاق خواب خود يا در محل كارتان هستيد، فرشي كه با صرف هزينه اندك، فضاي شما را زيبا و به روز كند، فرش مدرن و فانتزي انتخاب مناسبي براي شما است.

جنس نخ بدون پرز و حساسيت در فرش مدرن


يكي ديگر از ويژگي هايي كه براي برخي از خريداران بسيار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش هاي مدرن كاشان، نخ خاب معمولا از جنس پلي اوژن يا پلي پروپيلن است. ويژگي بارز اين جنس هاي نخ، بدون پرز و بدون حساسيت بودن آن ها است.

البته در نخ هاي آكرليك هيت ست شده هم تلاش شده است كه پرزدهي فرش كاهش پيدا كند. اما اين فرش ها كم و بيش در ماه هاي اول استفاده پرز مي دهند. اين درحالي است كه فرش هاي با جنس نخ خاب پلي پروپيلن و پلي اوژن از همان ابتدا بدون پرز هستند و براي افراد حساس مناسب ترند.

پيش از خريد فرش مدرن و فانتزي كاشان به اين نكته توجه نماييد


در بالا به اين نكته اشاره كرديم كه نخ خاب مورد استفاده در فرش هاي مدرن، بدون پرز و حساسيت است. اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه دوام و كيفيت نخ آكرليك هيت ست شده، نسبت به نخ هاي پلي اوژن و پلي پروپيلن بيشتر است.

با اين وجود قالي كاشان فرش مدرن را با بهترين جنس و با ضمانت به شما تحويل مي دهد. با بازديد از گالري فرش مدرن قالي كاشان ، مجموعه اي از زيباترين فرش هاي مدرن و فانتزي با بهترين كيفيت را براي خود سفارش دهيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/3 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :